blå bok v.47

 blå bok .v47 .pages
 
 
 Helgen .v 47
i lördags gick jag extra tidigt  och spela tv spel  och  så åkte jag till ett ställe där man kan köpa hus inredning  fast de var väldigt dyra men ner vi kom hem så skulle jag sätta mig och spela igen men då fungerade
inte kontrollen fast den funka på morgonen


(i söndags) så vände oturen för att vi åkte och handlade so jag frågade om vi kunde gå in på ELGIGANTEN  och köpte en ny kontroll och sen vi köpt den så satte jag mig och spela som vanligt   det var kul att kunna           
sätta mig och spela igen och när kontrollen inte fungerade så prövade jag att hota den men det gick inge bra för den lydde inte fast jag hota med att hoppa jämnfota på den  fas när den inte lydde så var det nära att jag gjorde det .                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0